SI JANTUNG HATI (:

Tuesday, April 12, 2011

K.A.M.E.R.A I.D.A.M.A.N

CANTIK KAN??AGAK2 BERAPE ERK HARGA DIE?HIHIHI
NIKON D 3100 (''.)

auww ! gila awesome . wanna it gila gila baby . why baby i really want it ? aku suka photography + aku agak photogedik okey..haha . ermm , aku nak try mintak ngan abg long aku or my budop bucuk sebagai hadiah birthday . tapi tengok macam tak ada harapan jee .. hahaha..mahal kot,aku nie berangan jer,xtau ble leh beli...tapi berangan nie bagus tau untuk kehidupan...INSYAALLAH bagi aku semangat simpan duit beli nie...huhu,, wish me can got it babeh . aku tahu benda neyy bukan murah mana tapi kita boleh pakai lama kan ? siapa setuju boleh angkat tangan macam dekat cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah .hahahaha...k,xnk melalut byk2...lain kali kite story ag k...syukran,thank you terima kasih...wa'allahualam... ('',)

No comments: